من و نرگس

با سلام من دختري هستم 22 كه مجرد هستم و با دوستم نرگس تويه يه خونه نقلي تويه تهران زندگي ميكنممن دانشجو هستم و دوستم نرگس يه آرايش گر هستش اونم مثل من مجرد هستش خوب اما من الان حدود يك سال كه با نرگس هستم تويه اين مدت خيلي دلم ميخواست بدن خودم رو با بدننرگس مقايسه كنم مي خواستم سينه هاش رو كامل نگاه كنم اما من كمي خجالت ميكشيدم كه اين موضوع رو به نرگس بگم اون پيش من بدون كرست مينشست و سينه هاش رو باز ميزاشت اما منميخواستم اون سينه ها رو نوازش كنم تا اينكه خجالت رو كنار گذاشتم موضوع رو باهاش در

ميونگذاشتم قبول كرد شب بود من اول لخت شدم بعد هم نرگس اون از بدن من تعريف ميكرد منم از بدن اونبدن نرگس واقعا زيبا بود اندازه سينه هاش تقريبا 65 بود با بدني كاملا زيبا كه اون سينه ها زيبا ترش كردهبود با كس كاملا بي مو اين از عادات نرگس بود خودش بهم گفته بود ديگه تحمل نداشتم بهش نزديك شدم ميخواستم به سينه هاش دست بزنم تا دستم رو بردم دستم رو كنار زد با تعجب گفتساحل چيكار مي خواي بكني منم گفتم كه ميخوام سينه ات رو نوازش كنم لبخند شيريني زد گفت مطمئني ؟منم گفتم آره اون به من نزديك شد لباش رو گذاشت رو لبام و شروع كرد به بوسيدن با دستاش هم سينه ام رو ميماليد يه حال تازه ايي پيدا كردم كه برام تازگي داشت بعد منو خوابوند و خودش رفت سراغ سينه ام و شروع كرد به بوسيدن و ليسيدن سينه ام داشتم از اين كارش لذت ميبردمبعد كه حسابي سينه ام رو بوسيد كم كم رفت پايين تر تا به كسم رسيد اول كمي كسم رو ماليد بعد با زبونش شروع كرد به ليسيدن اطراف كسم زبونش رو هل ميداد تو كسم داشتم لذت ميبردم ازشخواستم كه كارش رو ادامه بده ازش خواهش ميكردم كه اين كارش رو بيشتر انجام بده با يكي از دستاش هم يكياز پستونام رو ميماليد كسم رو ليس ميزد خيلي با علاقه اين كا رو ميكرد تا كه كاملا كسم خيس شد و ارضا شدم تا متوجه شد اومد كنارم و لبام رو بوسيد از من خواست كه همين كار رو براش انجام منم شروع كردم به ماليدن پستوناش اول سر سينه اش رو بوسيدم بعد مثل وحشي ها شروع كردم به مكيدنو بوسيدن سينه اش كمي آه اوه ميكردبعد از كمي كه اين كا رو كردم يه راست رفتم سراغ كسش شروع كردم به بو كردن كسش با زبونم آروم اطراف كسش رو مليسيدم مثل خودش زبونم رو تو كسش هل ميدادم با اين كارم لذت ميبرد چوچولش رو حسابي مليسيدم ازم خواست كه با انگشتم بكنم تو كسش منم همين كار رو كردم ديگه صدايه ناله هاش بيشتر شده بودخودشم طوري تكون ميداد كه بدون حركت انگشتم ميرفت تو كسش كمي كه اين كار رو ادامه دادم آبكسش اومداونم ارضا شد بعد ازم خواست كه به صورت69 لاتين بخوابيم كه اين واقعا برام خيلي لذت بخش بود اون كس من رو ليس ميزد منم مال اون رو صداي ناله هاش هم به من لذت ميداداين كار رو تا جايي ادامهداديم كه هر دوتامون ارضا شديم بعد من خسته شدم و شب رو تو بغل نرگس خوابيدم اين يك تجربه بسيار خوبي برايه من بود واقعا خيلي برام لذت بخش بود كه توصيفش غير ممكنه بعد از اون شب هر شب كار ما شده همين

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 145 مشترک دیگر بپیوندید

